[Tajfutas] "Rom-derby" Behanrangozó - Margit-sziget, 2024. júl. 31.

András Komjáti komjatiandris at gmail.com
2024. Júl. 4., Cs, 15:30:03 CEST

Kedves Sporttársak!

Köszönjük, hogy ilyen szép számban látogattatok ki hozzánk tegnap a
kiscelli parkerdőbe.

Egyben ezúton is szeretném beharangozni legközelebbi rendezvényünket, a
július 31-én, szerda délután, a Margit-szigeten megrendezésre kerülő
Budapest Kupa fordulót, amely egyben "Rom-derby" futam is lesz.

Az eddig megszokott pályák (hosszú, közepes, rövid, kezdő és trükkös)
mellett készülünk egy apró "meglepetéssel" is:
Az egykori kolostor romjait ill. az azt és a szabadtéri színpadot körülvevő
területet 1 : 1 400 méretarányba kinagyítottuk, és oda terveztünk meg egy
mindenki számára azonos, rövid, ám annál izgalmasabb pályát, ezt hívjuk
"Rom-derby"-nek. Nagyjából 12-15 pontot szórunk majd ki a romok közé,
úgyhogy lesz alkalmatok alaposan is megismerkedni a terület szépségeivel és
érdekességeivel.

A tervek szerint azoknak, akik lefutnak egy szokásos pályát is, a
Rom-derbyn való részvételt gyakorlatilag önköltségi áron azaz 300 Ft-ért
tudjuk majd kínálni.

A részletekkel jövünk később, kedvcsinálóul végül csatolok egy képet a
"terepről".

Várunk mindenkit szeretettel!

Komjáti András
KFKI-s tájfutók