[Tajfutas] [MTBO] Pannon MTBO 2024 + HOB

dr. JANKÓ Tamás jankot at t-online.hu
2024. Júl. 4., Cs, 06:34:56 CEST

Sziasztok!

Ne felejtsétek, hétfőig (júl. 8.) lehet nevezni a jövő hétvégén megrendezésre kerülő, idei első tájkerékpáros OB-re!

Versenykiírás: https://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/32512/tipus/render

Nevezés: https://www.orienteeringonline.net/CompetitionBasicInfo.aspx?CompetitionID=13415

A vasárnapi OB-n a felnőtt és utánpótlás kategóriákban megszerzett bajnoki pontok az egyesületi pontversenybe is beszámítanak. Mindkét versenynap Magyar Kupa forduló is.

Előzetes pályaadatok (légvonaltávok):

Szombat:

Kategória

Táv