[Tajfutas] Pach Péter Pál volt paksi tájfutó

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2024. Ápr. 24., Sze, 10:36:25 CEST

Azon tűnődök, Kisvöcsök, aki úgyszintén jó matematikus, mint a kis
P^3, most, 44 évesen mennyi idő alatt futná le a maratont? Ki mit tippel?
(Nem kivánom, hogy tevőlegesen derüljön ki a válasz, nehogy ő is úgy
járjon, mint ahogy néhányan jártunk a tájfutók közül, akiknek a
maratoni futás kipróbálása rontott és nem javított az egészségén.)

Aki nem tudja, a nagy (vagy jelző nélküli)  P^3 az Pálfy Péter Pál, a kis
P^3 az Pach Péter Pál, a  P^2 pedig Prőhle Péter.

Üdv:
Gerzson

Guttmann Zoltán <c-sport at silva.hu> ezt írta (időpont: 2024. ápr. 24., Sze,
9:39):