[Tajfutas] Mecsek Open Sprint

Péter Szieberth szieberthpeter63 at gmail.com
2024. Ápr. 8., H, 15:06:38 CEST

Sziasztok!
Bár nem én vagyok a hivatalos pályakitűző, de volt befolyásom a pályákra.
Invitálni szeretném azokat, akik ugyan ott lesznek a Mecsek O., de nem
neveztek a sprintre.
Olyan helyen is fogtok járni, ahol a Sprint OB-n nem. Akkor a pályahosszak
nem engedték meg, de most máshonnan és... máshogy lesznek a pályák
kialakítva. A Székesegyház (Dóm-Bazilika) előtti téren ugyan nem lesz
gödör, viszont igyekeztem, hogy emlékezetes legyen ez a du.án.
Péter