[Tajfutas] Párizs maraton 2024

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2024. Ápr. 7., V, 22:01:09 CEST

Sziasztok!

Nem tudok nem eldicsekedni, hogy az én "kisfiam", Balázs Boldizsár volt az
egyik eurosportos közvetítő🤗.
Azt is elmondta a műsorban, hogy Kyburznak döntenie kell majd, hogy
augusztusban Párizsban fut olimpiai maratont vagy Móron tájfutó EB-t😄.
KO

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2024. ápr.
7., V, 21:10):