[Tajfutas] Új appot fejlesztettek

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2024. Ápr. 1., H, 09:37:32 CEST

Ilyennek akkor lenne értelme, ha az app a szállás foglalásokat ie
elintézné. Nem is kell ahhoz Nepálig elkalandozni, hogy erre szükség
legyen, mióta megszűnt Magyarországon az éjszakai vonatozás lehetősége.
Nekem már egy hazai, pl. pécsi szállás is problémás. a 8. X átlépése után
tömegszállás igénybevételétől már félek, a szállás.hu-t pedig megutáltam a
szélhámosságai miatt. Többször jártam úgy, hogy választottam a kínálatból,
először elfogadták, aztán 1-2 nappal később azt írták, hogy az a szállás
mégsem megy, és felajánlottak helyette egy jóval költségesebb szállást.

Ami a pécsi szálláshelyet illeti, későn jutott eszembe, hogy kézenfekvő
lett volna számomra az MTA Pécsi Területi Bizottságától kérni szállást.
Majd a jövő évi Mecsek Open időpontjára ezt a megoldást választom, ha addig
nem felejtem el.

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson