[Tajfutas] Elköszönés, részben offtopic

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2023. Jan. 27., P, 15:26:12 CET

Sziasztok!

Vankó Péternek válaszolok, akitől elnézést kérek, hogy az első levélből
kifelejtettem, és mivel Péter a listára írt, én is ott válaszolok.
Valamelyik videóban elhangzott, hogy nagyjából az összes résztvevő felének
megfelelő számú díjat osztanak ki, mégpedig 1:2:3 arányban, tehát a
kiosztott érmek 1/6-a arany, 1/3 ezüst, 1/2 bronz. Természetesen csak kvázi
értelemben, tehát nem szentírás, hogy így legyen. A konkrét szituációnak
megfelelően ettől többé vagy kevésbé eltértek. Lehet, hogy ebben a videóban
említik:

https://www.youtube.com/watch?v=p2q_bciuakU

- amiben Muszély György is megszólal, továbbá több más híres magyar
matematika professzor mellett Szász Domokos is, akinek a felesége és két
gyereke volt tájfutó (Turchányi Piroska, Szász Réka, Szász Bence).

Üdv:
Gerzson