[Tajfutas] Szenior VB. 2023. Kassa.

Gyorgy Muszely muszely.gyorgy at gmail.com
2023. Jan. 8., V, 20:17:22 CET

Sziasztok!
Felhívom a figyelmét az olyanoknak, mint én, akik csak az utolsó helyekre
esélyesek, hogy van egy verseny ugyanott, ugyanabban az időben, esetleg
közvetlenül utána, csak 80€ áron! Sőt külön napokra is lehet nevezni
17€-ért. Több kategóriával, sőt a fiatalok számára is vannak kategóriák! (
https://karst.obkosice.sk/2023-en)

Agnes Gaal-Tertsch <agnes.tertsch at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. jan.
8., V, 18:42):