[Tajfutas] Hungarian TORUS TempO Trophy 2023 2. forduló

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2023. Feb. 23., Cs, 13:58:24 CET

Sziasztok,

Emeljük meg a kalapunkat a GOC fiatal versenyzője, Hegedüs Márton előtt,
mert az 506 fős nemzetközi mezőnyben, a nagyon előkelő 7. helyen
végzett. Teljesítményével a tavalyi összetett győztest Ben Kyd-et is
megelőzte. Egyben a GOC, a maga 15 fős versenyzőgárdájával a legnépesebb
csapat a magyar mezőnyben. http://torus.yq.cz/index.cgi

Egy apró adalék az én teljesítményemhez. Nem volt hibapont nélküli
versenyző a futamon. Egy hibát vétő 4 fő volt, ezek között vagyok én is.
Csak hát, piszkos lassú vagyok. 90. hely (magyar mezőnyben 8.)

Íme, ahol rontottam.

https://drive.google.com/file/d/19lbl9ailZtsRynqsGW7RJP1GBSkWscMQ/view?usp=share_link

Google Maps:
https://www.google.hu/maps/@47.4951126,18.9793205,3a,75y,172.77h,84.02t/data=!3m6!1e1!3m4!1sJoxwfl_XHAwBl7xe_ukdBg!2e0!7i16384!8i8192?hl=hu

Ti biztosan látjátok a jó megoldást.

A Rege parkban jártunk:
http://astrois.hu/doma/show_map.php?user=jtamas&map=529

Kitérő: "Emlékezzünk arra, hogy mindig csak együtt tud rosszat tenni a
közöny és a gyűlölet."

Slava ...