[Tajfutas] Hungarian TORUS TempO Trophy 2022 9. forduló

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Sze. 30., P, 21:39:27 CEST

"Én sohasem vetemednék arra, hogy bajnoki pontokat és címeket vegyek el
azoktól, akik az Open Felnőtt vagy Open Senior kategóriákban
versenyengedéllyel rendelkeznek." :))

Ezért ezt a kérdéskört már januárban megpróbáltam tisztázni:
Kérdés:
- Magyar állampolgár vagyok, de nem vagyok klubtag, így nyilvántartási
számom sincs. Jól gondolom, hogy így sem az Open, sem a Szenior 60+
kategóriában nem érhetek el bajnoki eredményt?
Válasz:
- Utána nézek, de egyébként a mozgássérültek jelentős részének sincs
versenyengedélye. Ennek ellenére kihirdetjük őket, de a bajnoki
pontversenybe nem számítanak bele. Nem teljesen szabályos, de
igazságos... Az eredménylistában biztosan szerepeltetni foglak, sőt ha
megnyered a cikkekben is. 😀
Én a nemzetközi Nyílt kategóriában "nyomatom", 12/9 :
http://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/26986/tipus/render

Továbbra is, csak biztatni tudom az edzőket, hogy ők maguk és
tanítványaik induljanak a versenyeken vagy a versenyeket követően
teljesítsék a pályákat és azt követően "távoktatás" keretében beszéljék
meg a megoldásokat.
Janó