[Tajfutas] Hungarian TORUS TempO Trophy 2022 9. forduló

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Sze. 29., Cs, 23:57:39 CEST

Sziasztok,

Ez nem játék?- teszi fel a kérdést Csonti.

A válaszom, hogy NEM. Ez egy bajnokság.

Magyarázom a bizonyítványom:

A 65-s pont látható a mellékletben. A második mellékletben lévő
táblázatban látható, hogy ezt a feladványt a 400 indulóból csak 109
találták el, azaz azt, hogy a "B" lenne a megoldás, ez a mezőny 27%-a
(!!!!). 237 "játékos" azt mondta, hogy "Z", azaz nincs a jelölt helyen
pont. Én is ezek közé tartozom. Kaptam is érte 30 mp büntit + a 12 mp
feladatra fordított időm.

Talán a harmadik mellékletben látható kép a Vízivárosi Rózsakertről vagy
ugyanez az alábbi linken is megtekinthető kép, érthetővé teszi, hogy
miért hibáztunk ennyien.

https://www.barnes-hungary.com/hu/elado/esztergom/5225719.html

Az adott kacskaringós feljáraton (mozgáskorlátozottaknak készült
rámpaszakaszon) két támfal látható, míg a térképész csak egyet emelt ki.

Az ellenőrző bíró pedig lág(n)yszívű volt.

(Apró megjegyzés: a megoldó képleten a lila X nem jó helyen szerepel.
Lent kellene lennie a D ponttól balra lévő kiugrón.)

Ha csak a hármas szakasz (34) kerül kimeszelésre, akkor Kálmán Erik elém
kerül és adhatóm vissza neki a "skalpját". :((

Slava ......

Name: HTTT_2022_09_28_KJ_65.jpg
Type: image/jpeg