[Tajfutas] Kalocsa kupa pályái a RG-en

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2022. Sze. 27., K, 19:57:06 CEST

Sziasztok!

Ez az erdő valószínűleg nagyjából egyidőben lett telepítve, így
vágáséretté is nyilván ugyanakkor válik.

Volt fenyő telepítés is, de nekem úgy tűnt, hogy több az, ahová lombos
erdőt raknak a fenyő helyére. Gondolom az jobban bírja a szárazságot,
meg ellenállóbb az erdőtüzekkel szemben. Ha jól sikerült beazonosítanom,
a nyáron a térkép déli szélétől nem messze volt egy komoly tűz.

https://telex.hu/belfold/2022/07/15/meg-mindig-oltjak-a-tuzet-soltszentimre-kozeli-erdoben

Ami tájékozódási szempontból jó, hogy bár itt is kitermelik a tuskókat,
de nem gátakban halmozzák fel.

Egyébként itt van az eredeti térkép, szerepelt a link a kiírásban is.
http://rg.mtfsz.hu/rg2/index.php#388

Szerintem szerencsésebb az ültetvény jel használata, mint a korábban
alkalmazott tájolt aljnövényzet.

Üdv,
Skuló Marci