[Tajfutas] Eötvös pénzügyek, visszatérítés

Ábel Hegedüs abel.terkep51 at gmail.com
2022. Sze. 20., K, 21:36:36 CEST

 Sziasztok!
Az e-nevezés jelenlegi állapotában nem képes visszajuttatni az Eötvös
nevezési stb díját azoknak, akik lemondták a részt vételt a terepcsere vagy
más ok miatt.
Kérem az érintetteket, hogy sürgősen írják meg nekem, hová utaljam vissza a
pénzeket (számlaszám, számlatulajdonos neve, összeg)!
*
Elküldtem mindenkinek a számlát, aki kérte ill. akik átutalással fizetnek.
Aki nem indult, annak költségei - szokásunkhoz híven - nem szerepelnek az
átutalós számlákon.
Ha valaki nem kapta meg a számlát, vagy hibát észlel, írjon!
Utaljatok, de csak egyszer (legutóbb több kisebb összeg kétszer érkezett
meg)!
*
Mivel az Ábel Kft nem nonprofit szervezet, azokat a tételeket is le kell
számláznom, akik az e-nevezésben fizettek, de nem kértek számlát.
A számlákat egy héten belül kiállítom, de csak annak küldöm el, aki kéri.
Ezeken a számlákon a fizetési módnál "Egyéb" felirat szerepel.
Ábel