[Tajfutas] szolglati kozlemeny - elofizetok letiltasarol

Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2022. Sze. 18., V, 17:56:08 CEST

Kedves Listatagok,

Sajnos a citromail.hu-s címekről(és egyes freemail.hu-s címekről is, de érdekes módon nem mindről) az utóbbi időben nagyon nagy százalékban (majdnem 100%) visszapattannak a listalevelek(címzett nem fogadja a levelet - hibaüzenettel). Mivel a problémára citromail/freemail üzemeltetői a mai napig nem válaszoltak érdemben (sőt egyáltalán nem válaszoltak), a továbbiakig a lista működőképességeinek megtartása miatt (nem tudom a kiküldött levelenként 90-100 hibaüzenetet kezelni (egy forgalmasabb napon ez ezres nagyságrendet jelent) LETILTOM az összes citromail és freemail címet, és letiltom a továbbiakban a feliratkozást az ilyen szolgáltatói címekről (a regisztrációt természetesen nem törlöm, a beállítások és a lista archívuma elérhető jelszóval(a havonta elküldött jelszóemlékeztető szerint).

Kérlek értesítsétek az alábbi lista alapján a felismert listatagokat magánlevélben. (_NEM ÉN_ kérek értesítést arról, hogy ki az adott/érintett személy).

A fenti levélküldési hiba gyakorlatilag a nyár óta fennáll, csak eddig igyekeztem menedzselni. Amióta elkezdődött az oktatás, a "szabadidőm" sajnos csökkent, és nem tudom a lista ilyen irányú visszapattanás-kezelésére fordítani.

Tehát a törölt azonosítók/és ahol volt megadva (a régebbi regisztráltaknál még nem volt kötelező) név, akkor az is látható:

	czajtanyiendre at citromail.hu (Czajtányi Endre)
	mucsimisi at citromail.hu (MUCSI MIHÁLY)

	aknaitoni at freemail.hu
	antaland at freemail.hu
	ardf at freemail.hu
	avar at freemail.hu
	balint0723 at freemail.hu
	banfirobert at freemail.hu
	bejczi at freemail.hu
	dr.pavlovics.gy at freemail.hu
	fabianibolya at freemail.hu
	gaal.bori at freemail.hu
	gyongy821 at freemail.hu
	gyory at freemail.hu
	h.u.s.k.y at freemail.hu
	hegedus450909 at freemail.hu
	hklara7007 at freemail.hu
	hobela37 at freemail.hu
	hunyadik at freemail.hu
	ijjaszistvan at freemail.hu
	ildibihari at freemail.hu
	imelij at freemail.hu
	kezdypal at freemail.hu
	knora45 at freemail.hu
	kovacs222 at freemail.hu
	levaika at freemail.hu
	llaci10 at freemail.hu
	maricsg at freemail.hu
	markusat at freemail.hu
	matri at freemail.hu
	meichl at freemail.hu
	mikiviczena at freemail.hu
	miklos.banffy at freemail.hu
	orsanyi.beatrix at freemail.hu
	oszibkv at freemail.hu
	raczmarton36 at freemail.hu
	robikinga at freemail.hu
	shone at freemail.hu
	simre2 at freemail.hu
	sipieti at freemail.hu
	swerik at freemail.hu
	szblevi at freemail.hu
	szecsa at freemail.hu
	tajolo at freemail.hu
	tfsp at freemail.hu
	timih85 at freemail.hu
	toltelek at freemail.hu
	tomordi-agnes at freemail.hu
	toreny at freemail.hu
	turcsan.zsoka at freemail.hu
	vaj47 at freemail.hu
	vipisti47 at freemail.hu
	zbardosi at freemail.hu
	zsebe.zsuzsa at freemail.hu
	zsike.ddd at freemail.hu
	zskj at freemail.hu

KB

Dr. Kovács Béla
  adjunktus
Eötvös Loránd Tudományegyetem -IK- Térképtudományi és Geoinformatikai Intézet
H-1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/a
Tel:+36-1-3722975, Fax:+36-1-3722951                   http://lazarus.elte.hu