[Tajfutas] sprint edzés Újlakon

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2022. Sze. 11., V, 23:33:48 CEST

Sziasztok!

Az MTFSZ eseménynaptárba feltöltöttem a mai pályát 300 dpi-s jpg-ben,
ill. az eredeti júniusi változatot is, amelyik az amfiteátrumba kezdett.

Aki szeretné, tudja használni GPS-track illesztéséhez.

Illetve a szalagokat csak pénteken tervezzük bebontani, így addig bárki
kinyomtathatja magának, és kimehet rá edzeni.

http://adatbank.mtfsz.hu/esemeny/show/esemeny_id/7976

Csináltam egy elemzést is az útvonal-választásokról, amit az alábbi
linken értek el. Én résztávos edzésként lefutottam több átmenet
különböző variációját, és a futott időim megtekinthetők a txt fájlban.

https://tinyurl.hu/nqBA

Üdv,
Skuló Marci