[Tajfutas] ROB döntő megközelítés

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2022. Sze. 11., V, 20:23:52 CEST

Sziasztok!
Akkor a következőre módosítom a kérdésemet:
Tudja-e valaki, hogy ezek a 12:30 előtt érkező buszok fognak-e közlekedni,
hogy ne kelljen a kerülő nélkül is 3 km-es utat legyalogolni azoknak, akik
a vasútállomásra érkeznek? (Aztán még + 1,5 km gyalogmenet a rajtba.)
Üdv:
Kéri G

Zoltán Miháczi <mihacziz at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. szept. 11., V,
20:09):