[Tajfutas] Versenyfutam Esztergomban vasárnap - nem szokványos

Tibor Tamás atomtibi69 at gmail.com
2022. Sze. 5., H, 19:30:44 CEST

Sziasztok!

A tájbringások erre a problematikára már 2013-ban kidolgoztak egy működő
algoritmust.
Mindennek az alapja egy HÉQ-lációs faktor meghatározása.
Mellékelve a magyarázat és a szükséges segédeszközök.
Az össztömeg az ember és a kerékpárjának az össztömege.

Szerintem profik vagyunk!
:)))))

Üdv!
Tamástibi