[Tajfutas] Borsod MTBO szeptember 24-25.

Tibor Tamás atomtibi69 at gmail.com
2022. Sze. 5., H, 13:50:06 CEST

Sziasztok!

Gőzerővel folynak a Borsod MTBO hétvége előkészületei.
Szeptember 24-én egy baráti középtávval, 25-én pedig egy tőlünk megszokott
kemény hosszútávú OB pályával várunk benneteket Bükkszentkereszten.
A szombati verseny a kevésbé kerékpározni tudóknak is élményt jelent majd.
A vasárnapi OB-n viszont a gyakorlottabb bringásoknak is komoly
erőfeszítéseket kell majd tenni, ha bajnoki érmet szeretnének nyerni.

Gyakorlottabbak már két hete olvashatják a kiírást és az ajánlott szállás
lehetőségeket:
http://adatbank.mtfsz.hu/esemeny/show/esemeny_id/7970

Mellékelve is küldöm a szállás információkat.
Ez azért fontos, mert a versenyközpontban található szállás részéről
szeptember 12-ig kaptunk foglalási lehetőséget.

*"Szállásfoglalás:A szállásigényeket (ágynemű igénnyel együtt) kérjük 2022.
szeptember 12-ig jelezni az info at diosgyoritc.hu <info at diosgyoritc.hu> email
címen!"*

A szeptember 12-ig beérkező szállás igények alapján tudnak számunkra
szállás helyet biztosítani!

Szeretettel várjuk a tömeges jelentkezéseket!

Üdvözlettel!
Tamás Tibor