[Tajfutas] Lyme-segítség

Guttmann Zoltán c-sport at silva.hu
2022. Sze. 2., P, 11:21:01 CEST

sziasztok,

A Lakos doktornak a marketingje nagyon komoly, aki még számít  a szakmában az a Bozsik Béla doktor,
kettejük közt nagy az ellentét talán nem is beszélnek egymással. .

Az én orvosom harminc évvel ezelőtt egy bőrgyógyász volt aki már szerintem nem praktizál, csak magánban, https://www.doklist.com/hu/d8344/

Mindenki a nagydózisú antibiotikum kezelést adja.

Adnak egy vödör antibiotikumot hat hétig és ha nem sikerült megoldani akkor még egyszer megcsinálják   a kúrát.
én a másodok kúra közben azt mondtam elég és azóta is ha belém mászik egy kullancs kiröhögöm, hogy jól megfertőztem a kis férget halála előtt.

üdv Guttmann Zoli

 <https://www.multinavigator.hu/cikk.php?id=511> multiNavigátor futók, terepfutók boltja - Népliget

ha még nincs bajnok futócipőd a ROB-ra ne késlekedj vedd meg időben <https://www.multinavigator.hu/termek.php?id=8589>