[Tajfutas] Fwd: versenyzők megtévesztése és meg nem tévesztése

Ábel Hegedüs abel.terkep51 at gmail.com
2022. Sze. 2., P, 08:08:14 CEST

Sziasztok!
Mikre emlékeznek egyesek!
Ez szépemlékű bátyám, Düdü egyik ötlete volt a sok közül a tájfutás
izgalmassá/jobbá tételére.
Én azt javasoltam, inkább normál pontokat telepítsünk, ne röhögő bójákat,
de ő ragaszkodott az ötletéhez.
Nem volt sikere és be is tiltották (MTFSz) valami módon.
Igen, Margita, Eötvös váltó, férfi felnőtt első futók első pontja, 1976.
Ábel

László Pap <paplaco56 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. szept. 1., Cs,
20:21):