[Tajfutas] dugókák és eredmények

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2022. Okt. 20., Cs, 12:57:35 CEST

Sziasztok és elnézést a listáról. Azért küldöm ezt a levelet a listának,
hogy ne kelljen külön-külön levelet írnom két verseny rendezőjének, továbbá
Hidvégi Attilának, aki a szerdai versenyek összegzését végzi, és Csontinak
vagy Skulónak a dugókám tulajdonosának átírása tárgyában. (Sokáig kellene
keresnem az egyes email címeket.)
A lényeg röviden:
1. A szept. 21-i Budapest Kupa eredményében közölt eredmény (A pálya,19:03
, 8080592 dugóka) versenyén is én, Kéri Gerzson futottam, nem Jakob Wirth,
aki az eredményekben szerepel helyettem.
2. Az okt. 19-i Bp. Kupa eredményében közölt eredmény (B pálya, 47:00,
2181783 dugóka) versenyen is én, Kéri Gerzson futottam, nem Nagy Andrea #
3, aki az eredményekben szerepel helyettem.
Csontitól azt kérem, hogy miután a régi 505202 sz. dugókám úgy tűnik,
elhalálozott, béke poraira (tegnap a rajtból kellett visszamennem kölcsön
dugókát kérni), azért a versenyzői adatbázisban módosítsák a dugókaszámot a
jelenleg egyetlen használható dugókám számára, 8080592-re. Továbbá, ha
lehet, ehhez az utóbbi dugókához tartozó nevet javítsák ki Jakob Wirth
helyett az én nevemre. Nem tudom, ehhez az utóbbihoz kell-e a dugóka maga,
ha kell, akkor majd egyszer beviszem.

Szép napot!
Kéri Gerzson