[Tajfutas] MOM Kupa, Kövesbérc - előzetes pályaadatok

István Zsebeházy zsebeisti at gmail.com
2022. Okt. 17., H, 21:57:19 CEST

Sziasztok!

Kérésre csatoltam az előzetes pályaadatokat megkönnyítendő a kategória
választást, bár szerintem egy ilyen két fordulós középtávnál nem annyira
releváns tényező a pályahossz, hiszen itt nincsenek is annyira távolságok,
inkább csak közelségek. :)
Szinteket egyelőre fedje jótékony homály, de előljáróban annyit, hogy
senkit nem tervezünk keresztre feszíteni a mászásokkal.
Az első futamban a leggyakoribb ellenőrző pont mennyiség a 13 :)

Változatlan szeretettel várunk mindenkit szombaton Pilisborosjenőn!

Üdv: Zsebe Isti