[Tajfutas] Amikor a tájfutás jön el érted... - MOM Kupa, Kövesbérc

István Zsebeházy zsebeisti at gmail.com
2022. Okt. 17., H, 16:34:37 CEST

Drága Sporttársak!

A mai stekkelés és a végső simítások után készen állunk a kötelek közé
dobni mindenkit, ki szomjazik a sallang és mindenféle zaccmentes tájfutás
igazi nektárjára. Nektek csak annyi a dolgotok, hogy neveztek (
https://www.e-nevezes.hu/hu/esemeny/show/411) és aztán szombaton
megjelentek. A többit a Kövesbérc elvégzi! Megragad és nem ereszt! Majd az
első futam katatón állapotából bágyadtan felébredve már vár is rátok a 2.
futam, a 4 kiemelt elit kategóriának (F/N 21 és 50) ráadásul
tömegrajttal... utak nélkül... a végén pénzjutival.
Szóval nem igazán látom miért kéne bárkinek is otthon maradnia!

Alapáras nevezési határidő holnap, kedd, október 18. éjfél!
Gyertek és keljetek birokra az anyatermészettel!

Üdv:
ZsebeIsti