[Tajfutas] Komárom-Esztergom megyei Tájfutó Kupa 6., 7.

Károly Mészáros ttt.tata.2004 at gmail.com
2022. Okt. 14., P, 09:22:37 CEST

Tisztelt Listatagok!

A KEMTK versenysorozat 6. és 7. futamának is megjelent a kiírása, ami
elérhető az MTFSZ adatbázisban és közvetlenül az alábbi linkeken:
https://ttt-tata.hu/2022-10-22-kem-tk-vi-ttt/
https://ttt-tata.hu/2022-11-19-kem-tk-vii/

A 6. futam a TTT rendezésében 2022. október 22-én
A 7. futam az MSE rendezésében 2022. november 19-én

A nevezési oldalak ugyanitt elérhetők

Várjuk a nevezéseket.

A rajtlista a határidőre beérkezett nevezések alapján készül. Utána is
fogadunk nevezést, de ők csak a rajtlista végére kerülnek besorolásra. A
helyszínen az üres helyekre tudunk nevezést fogadni.

*Mészáros Károly*
TTT-HSE elnök
meszkaroly54 at g <meszkaroly54 at gmail.com>mail.com <meszkaroly54 at gmail.com>

Tatai Tömegsport és Tájfutó Honvéd Sportegyesület <https://ttt-tata.hu/>