[Tajfutas] Budapest Kupa 32. forduló - Lágymányos

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Okt. 13., Cs, 16:06:21 CEST

Szia Skuló és Máté,

Lehetne valami módon felhasználó barátabbá tenni a képek megjelenítését?

Csak akkor tudom megtekinteni őket, ha letöltöm. Ezt pedig elsőre egy
tömörített mappába teszi.

"a-4" átmenet mellékelve.

Láthatóan az OCAD pályaelemző szoftvere készíti a képeket. Hány edző
férhet hozzá ehhez a szoftverhez, hogy maga is tudjon elemzéseket
készíteni oktatási célra?

Ui: Feleljünk, egymásért! Tart a népszámlálás. Hét végén kiderül, hogy
szegények vagyunk vagy gazdagok. Szegények vagyunk (netes tudásban), ha
kevesen töltik ki a kérdőívet az interneten vasárnap éjfélig, és
gazdagok vagyunk, hogyha azt követően számlálóbiztosok fogják járni az
országot házról-házra. Kérdőív minta:
https://nepszamlalas2022.hu/media/KSH_nepszamlalas_2022_kerdoivminta.pdf

14. pont - tájékozódási futás (rövidített változatát - "tájfutás" - nem
fogadja be a rendszer. :)