[Tajfutas] Fwd: Pályázat XII. keületi sport szervezeteknek.

Paskuj Mátyás paskujm at gmail.com
2022. Okt. 12., Sze, 15:53:54 CEST

Tisztelt Sportszervezet!

Kedves Sportvezető!

*Meghírdetésre kerültek a múlt héten a Nemzeti Együttműködési Alap (NEA -
korábbi Nemzeti Civil Alap(NCA)) 2023-ra vonatkozó pályázatai!* Számos
hasznos tudnivalót oszt meg

az érdeklődővel szakértő előadónk *17-én 11 órától *egy online tájékoztató
keretében.

Ezt megelőzően a sportolói pályafutást követő "civil karrier" építéséhez
hasznos személyes képességek feltárását segítő tréningről lesz egy rövid
tájékoztató e héten, *október 13-án 11 órától*.

A Pannon Egyetem trénere fog tájékoztatást adni a november 10-én és
december 1-én tartandó igen hasznos, az önismeret célirányos pontosítását
szolgáló tréningről, melyre várunk minden érdeklődőt,

nem csak a pályaváltás gondolatával foglalkozó élsportolókat. (Bővebben az
október 7-én  kiküldött emailben lehetett olvasni erről.)

A hazai sport és a régiónk sportéletének helyzete, fenntarthatósága lesz a
témája a* SPORTFÓRUM HUNGARY 2022.*  *konferenciának október 20-án*.
Előadások, pódium beszélgetések és konzultációk a sportélet felelős
vezetőivel, jeles szakembereivel, neves sportolóival, rangos kutatóival és
sikeres üzletembereivel kiváló alkalmat adnak a tájékozódásra, terveink
megalapozására és a személyes kapcsolati háló erősítésére egyaránt.
(Bővebben az október 3-án kiküldött emailben lehetett olvasni e
programról.)

A programokra regisztrálni az alábbi közös űrlapon szükséges:

*https://forms.gle/huPgCa4SHDcCGdUt5 <https://forms.gle/huPgCa4SHDcCGdUt5>*

Tisztelt Tagszervezet!

A jövő hétfőn 11 órára hirdetett * NEA tájékoztató és konzultáció* technikai
okból *kedd (18.-a)  11 órára került át.* Ennek ismeretében javasoljuk a
regisztrációt átgondolni.

Aki regisztrált hétfőre, annak nincs teendője, kapja a linket  hétfőn a
keddi programra! Új regisztrálókat természetesen fogadunk. A regisztrálók
az előadás anyagát meg fogják kapni.

Regisztráció a programokra: https://forms.gle/5b5ja6wc4FdPfYoU9, de
csütörtökre, azaz holnapra nem kell már kitölteni senkinek!

A sportolói életpálya módosításának segítésére egy nemzetközi projektben
kidolgozott tréninget bemutató és a jelentkezés, lebonyolítás menetét
tisztázó holnapi kb 45-50 perces online programra a belépési linket itt
küldöm.

https://us06web.zoom.us/j/88032220231?pwd=ZjVYWnk3ZURlbzdlL3U2N2d1RkN0Zz09

10:50-kor nyitjuk a zoom teret, ahová most is kikapcsolt (MUTE) mikrofonnal
várunk mindenkit.

Üdvözlettel:

Paskuj Mátyás

MTFSZ Gazdasági bizottság