[Tajfutas] Öböl kupa elhalasztva

Ábel Hegedüs abel.terkep51 at gmail.com
2022. Okt. 7., P, 06:18:29 CEST

Sziasztok!
Gondok lettek a terep egy részének használatával és más problémák is
adódtak, ezért a verseny elhalasztása mellett kellett döntenünk.
Némi mentségül szolgál, hogy eleve nagyon kevés idő állt rendelkezésre, de
nem akartam kihasználatlanul hagyni ezt a szép őszi vasárnapot. Talán az
Eötvös négy nap alatti új terepre helyezésének sikere miatt bíztam benne,
hogy menni fog. Sajnálom, hogy nem sikerült.
Köszönöm mindenkinek, aki segített és vállalta a rendezés egy részét!
Ábel