[Tajfutas] Ki kapja a Monspart Sarolta díjat

Tibor Gera geratibi64 at gmail.com
2022. Okt. 2., V, 08:39:21 CEST

Sziasztok!

Nem szabad, hogy a politika átlengje a tájfutást és mindenkinek
függetleníteni kell magát a politikától és attól is hogy ki melyik párt
mellett tette le a voksát.
Nekünk a tájfutás az első és legfontosabb az életünkben, ezért vagyunk
ilyen jó közösség.

Novák Katalin mellett azért van pár érvem, mint ember mellett!
1, Szegedi születésű és a szülei ma is Szegeden élnek, Szegeden járt
középiskolába. (tudom ez csak nekem fontos)
2, Monspart Saci a barátnője és edzője volt sok éven át és
Sacitól tanulta meg a futás szeretetét...
3, Saci temetésén Ő mondott búcsú beszédet, amikor még nem volt ilyen magas
pozícióban. Aki ott volt, hallotta milyen tisztelettel és szeretettel
beszélt Saciról!
4, Novák Katalinnak biztos nagyon jól esne mint magánember, ha ezt a díjat
megkapná tőlünk és mi semmit nem kérünk cserébe tőle, csak tiszteljük!

Gera Tibi

Tóth Károly <toth.karoly.balaton at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. okt.
1., Szo, 18:45):