[Tajfutas] Pénzdíjas verseny off:)

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Okt. 2., V, 00:27:55 CEST

Sziasztok,

Tavaly ősszel, október végén figyeltem fel egy pénzdíjas verseny
kiírására (Nem a MOM-ra). Elolvastam háromszor is az 56 oldalas, nagyon
slendrián módon megírt kiírását.

Jól ismertek, tudjátok, hogy azonnal szóvá teszem, ha valami nem
egyértelmű egy ilyen dokumentumban. Írtam is pár szösszenetet a
lebonyolítónak, aki megnyugtatott, hogy ez így pontos és érthető. Később
aztán, két-három hetente módosítgatták a kiírást. Nevezési díj: 0,- Ft.
Egy százalék esélyem volt arra, hogy befogadják a nevezésemet.  Azt
preferálták, aki vidéki klubban van leigazolva és minél több pulyát
treníroznak. Mivel kíváncsi voltam, hogy ősz fejjel, fájó térdekkel,
megsüllyedt keresztboltívvel, túlsúlyosan (66kg helyett 90 kg) mire
lehetek képes, felkértem egy edzőt, hogy állítsa össze nekem az
edzéstervet. 160 "rúgót" kért érte. Pillanatokon belül meg is váltam
tőle, mert azért én nem vagyok egy Kasper Fosser. Hamarosan találtam egy
olyan trénert, aki 20 rongyért is elvállalta a menedzselésemet.

Kérték az előző évi futásteljesítményemet, majd a kiíró megelégedett az
utolsó havival is. Nekem csak kéthavi bontásban volt meg, de bíztam
benne, hogy kettővel még talán tudnak osztani. Én a Nyílt Kezdőbe
neveztem, ahol  csak azt kellett igazolnom, hogy a futócipőm az én
tulajdonom és a testépítő szer éves fogyasztásom, a magyar átlag alatt
van (azaz egy girnyó vagyok). Az elit kategóriába nevezőknek ezen felül,
vitálkapacitást mértek, max. és megnyugvási pulzusszámot regisztráltak
induláskor és ezt majd célba érkezéskor is megteszik velük.

A nevezésem beadása kicsit csúszott, mert a trénereim kétszer is
magasabb teljesítményeket vártak el tőlem, mint amit ki tudok magamból
sajtolni. Decemberben (2021) végre beállhattam a -3 perces rajtkordonba.
Az esélytelenek nyugalmával vártam a rajtomat. Magam elé engedtem a
kiírás szerint a vidékieket, és a sok tanítvánnyal rendelkezőket. A -2
perces kordonban várakozva (február elején) tájékoztattak a hangos
bemondón, hogy mindenki aki a tömegrajtra vár egyenlő esélyekkel rajtol
és csak le kell kocognunk a pályát és megkapjuk a pénzdíjat. Ujjé, a
ligetben nagyszerű ..... Áprilisban végére sikerült élesítenem a
dugúkámat, mert addig várni kellett az új rajtlistára. Beléphettem a -1
perces sávba. Ott álltam a térkép mellett és vártam a gondszót.
Szeptember végén jártam, mikor végre felfordíthattam a térképet, amin a
természetjáró tájékozódási túraversenyekhez hasonlóan egy itiner is
szerepelt. Ebből tudtam meg, hogy már március elején elrajtoltam, a
befutópont érintését követően pedig éppen célba is értem. Ujjé, a
ligetben jó ...... Már csak a dugóka kiolvasása van vissza. Mivel a
rendezőség még alkudozik a pénzdíjakról a szponzorral, ezért ezt csak
december (2012) végén tehetem meg. A gond csak az, hogy nem is rajtoltam
el, a pontokat sem fogtam meg, a célban sem állítottam le a
versenyidőmet, tehát a dugókámon nincs semmi kiolvasható adat.
Megmondhatatlan, hogy a 43 ezer fős nevezői létszámból ki tudott már
kimenni időben a pályákra és aki nem (mint pl. én) az kap-e új rajtidőket.

Te is hasonló cipőben jársz, neveztél a pénzdíjas versenyre?

A verseny neve: RRF-6.2.1 „Lakossági napelemes rendszerek támogatása és
fűtési rendszerek elektrifikálása napelemes rendszerekkel kombinálva”

Cirkusz, mozi, és ringlispil,
Vampedics, Weinhuver és a Gerbeaud.
Ujjé, a ligetben oly vidám,

Ők viszont már célba értek Svájcban: