[Tajfutas] Hungarian TORUS TempO Trophy 2022 9. forduló

Zoltan Kiss csonti195675 at gmail.com
2022. Okt. 1., Szo, 08:28:54 CEST

Nem láttad a nevetös képet a levelem végén, ez viccnek volt szánva. Nyílván
nem kell ide versenyengedélynek lenni. De fentartom a véleményemet, hogy ez
jó játék, mégha bajnokságot is rendeznek . Nekem legalább is az, jót
szórakozok. Mielőtt jól leteremtetek azt megértem,hogy sokan komolyabban
veszik, mint én. Itt is tudni kell, nem kicsit. Üdv Csonti

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2022.
szept. 30., Pén 21:39):