[Tajfutas] JWOC2022 - középtáv - fotók

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Nov. 5., Szo, 00:10:54 CET

Fotók:

Az újdonsült világbajnok pálya közben:

https://www.facebook.com/photo/?fbid=496994542471552&set=a.496995992471407

és a hölgykoszorú Ritával:

https://www.facebook.com/photo/?fbid=496995412471465&set=a.496995992471407

de van ott "harapós" kép is a Zoliról.

Hétfőn még itt volt Pécsett a válogatott edzőtáborban. A tettyei edzésen
a rajtba menet előzött meg, előtte csak fotókon és filmeken láttam.
Mondtam is magamban, hogy egy tömény, masszív srác. Nem az az atléta
típus, de hát Morten Berglia vagy Jörgen Martensson is a terepeken volt
verhetetlen. Zoli egy csupa izom és egy nagy "szív", akarat. Csak így
tovább, tudatosan.

A csapat többi tagját itt keressétek:

https://photos.google.com/share/AF1QipMxrhl55q0xPqRHubFqm8xaGAqeE4_E7QRjQJleoFBWKKbR-KMoo4wkZMwgW2ItCQ?key=TlNKbjVKeHdwRFh5NnVTVE9DSmVOUnU0YmZQUlRB

Kiemelve egy fotó:
https://photos.google.com/share/AF1QipMxrhl55q0xPqRHubFqm8xaGAqeE4_E7QRjQJleoFBWKKbR-KMoo4wkZMwgW2ItCQ/photo/AF1QipMl9aP4knHaKB7Wj9H3fz_E8vDyzRr4LxTKAFwB?key=TlNKbjVKeHdwRFh5NnVTVE9DSmVOUnU0YmZQUlRB

Slava ....

Janó

Más:"amikor mindennek vége, akkor nem az ellenfeleink szavára, hanem a
barátaink némaságára fogunk emlékezni."
martin luther king