[Tajfutas] Hungária Kupa 2022 és tovább

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2022. Május. 31., K, 09:11:01 CEST

Szia Orsi!

Nem egészen erről van szó. A Gera Tibi által már másodjára is tanácsolt
telekocsi rendszerrel (amit egyáltalán nem ismerek) vagy bármilyen
versenyzőtársi fuvarozási irányú segítség kérésével a versenyek előtti
napokban lehet próbálkozni, akkor vagy sikerül, vagy nem. A nevezési
határidő viszont mindig sokkal korábban jár le. A nevezés pedig - nagyon
helyesen - fizetési kötelezettséggel is jár. A saját autó nélküli
tájfutónak ez jelenti az egyre gyakrabban feloldhatatlan ellentmondást,
pláne, ha idős, és kevesebb macerát hajlandó vállalni.

Ezért az ember tényként tudomásul veszi, hogy saját autó nélkül egyre
kevesebb komoly versenyre jut el, de ilyen esetben is általában
próbálkozok, hátha sikerül a rendezőktől segítséget kicsikarni. Ez baj? Nem
vagyok sóher, a hazai viszonylatban nagyon drága szenior világbajnokságra
is beneveztem és elmentem tavaly. Egy nem annyira drága, de azért
viszonylag költséges sorozatverseny esetleg elúszó nevezési díja azonban
nagyon bántana.

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson

Balázsné Krasznai Orsolya <bakrorsi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022.