[Tajfutas] Törekvés Sprint

Viktor Juhász juhaszv78 at gmail.com
2022. Május. 26., Cs, 21:05:01 CEST

Szervusztok!
Megjelent a június elsejei Törekvés Sprint értesítője:
http://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/27919/tipus/render
A szerdai versenyünket egy teljesen új területen, új térképpel rendezzük,
csatoltam három eltérő jellegű részről egy-egy ízelítőt.
Előnevezni vasárnap 19.00-ig tudtok az *ENTRYLIGHT*-on!
A versenyközpont megközelítése tömegközlekedéssel elsőre macerásnak tűnhet,
de a vk. kijelölése is a versenyélmény növelése érdekében történt.
Második pálya kedvezményesen futható, nevezéskor akár kommentben
megjelölhető, akár önálló nevezésnek rögzítve.
Hosszú pályát KOB felkészülésnek ajánljuk. A Trükkös pálya kalandosításáról
magam gondoskodtam, amely - főként elsőre futva - próbál felzárkózni az
elmúlt időszak kalandos szerda délutánjai soraiba (respect for MOM
Vakondok!).
Helyszíni nevezés is lehetséges, de ez esetben a térkép leadását kérjük.
Szép estét!
Törekvés SE