[Tajfutas] Mecsek kupára szállás átadás akit érdekel

Marianna marianna.tajfuto at vipmail.hu
2022. Már. 28., H, 21:08:34 CEST

Kedves Tájfutók.Mecsek kupára foglaltam szállást de mégsem tudok sajnos menniA szuper szállást felajánlom akinek még nincsen és menne.

A szállás Magyarhertelenden van a gyógyfürdő közelében.6fős ház udvarral, bográcsozás, grillezési lehetőséggel, 2 teraszfsz. nappali,cserépkályhával, konyha étkező  és fürdőemeleten 2db 2ágyas szoba és egy mosdóa kertben lehet parkolni
most jelenleg 2 főre és 1 kutyára van lefoglalva ápr 14től 17ig  (44ezer Ft-ért 2 fő 3 éjre, kutya ingyen mehet) de lehet bővíteni a létszámot és gondolom az időpontot is talán 1 nappal rövídítenia tulajdonos számát leírom Őt kell hívni, közvetlenben ( én még a szállás.hun foglaltam ezért mondjátok hogy tájfutók vagytok mert én ott lemondom de szóltam a tulajnak hogy a tájfutók keresik majd és foglalnak akinek szüksége lesz erre a szállásra.
70-6278513 napközben20-9583219 csak estefelé érhető el Kántor Zsuzsannaaki hamarabb foglal és hívja a tulajt érkezési sorrendben az kapja ezt a szuper szállástSok szerencsét és jó versenyzést kívánokPincés Marianna TTT 30-6410597