[Tajfutas] OCSB 14-16

Ábel Pintér pinterabel93 at gmail.com
2022. Már. 26., Szo, 12:49:40 CET

Szia Bence, sziasztok!

Tavaly nem voltam a versenyen, az idei esemény miatt egy futólagos
pillantást vetettem annak digitális állományára.
Idén valóban nem lesznek lényegi különbségek a farsták révén a pályákban,
erre mind a pályakitűzők, mind én hangsúlyt fektettünk.
Pontosan emiatt kerül be az értesítőbe az amúgy valóban furán ható mondat,
mivel a tömegrajtos versenyformával ellentétben technikailag váltóként
kerül lebonyolításra a verseny az SI-ben. Váltón pedig kötött futási
sorrend van: ritkán ér be hamarabb a harmadik futó egyazon csapatból, mint
az első kettő, tehát ott nem tud megőrülni a program. Ha követitek az
értesítőben leírt kérést, akkor azzal az SI csapatnak tesztek jót, annyival
kevesebbet kell beleavatkozniuk a versenybe, és végeredményben Nektek kell
kevesebbet állni sorban a kiolvasásnál.
És nem, ne várd el, hogy az OCAD alapján kiosztott kombinációkat
megvizsgáljuk, hogy melyik rövidebb (ismét leszögezem, elenyésző a
különbség), hogy aztán ezeket rajtszám szerint újraosszuk manuálisan
bedolgozva, ezzel rengeteg hiba lehetőségének megágyazva.

Kérlek, fogadd el, hogy ez miért van így!
Köszönöm!

Pinyő (ellenőrző bíró)

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com