[Tajfutas] MTFSZ-hirlevel hírlevél meghívó

Marketing MTFSZ marketing.mtfsz at gmail.com
2022. Már. 23., Sze, 20:40:18 CET

Kedves Janó!

Ez nem kamu email. Van egy új MTFSZ hírlevél, amit a marketing bizottság
üzemeltet. Volt egy régi email lista és akik azon rajta voltak, azoknak
küldtünk meghívót, hogy erre is feliratkozhassanak, ha még nem tették meg.
Nyugodtan fogadjátok el a meghívót, ha szeretnétek csakis hivatalos MTFSZ
leveleket kapni.
Üdvözlettel:
Szalay Levente
Marketing koordinátor