[Tajfutas] XV. Nógrád Nagydíj

Kovács Gábor gabor01kovacs at t-online.hu
2022. Már. 4., P, 23:02:24 CET

Sziasztok!

7 hét múlva Nógrád Nagydíj. Az idei salgótarjáni Ifi EB hivatalos előversenye.
Három futam kiemelt válogató (sprint, középtáv, hosszútáv), mindhárom világranglista futam.
A pénteki prológ a Sprint Liga 2. futama egyúttal.
Szombat este éjszakai futam 1:4000/2,5 m térképpel, rövidített távú pályákon, részben erdei, részben városi környezetben.
A nappali erdei futamokra 6 km2 új térkép készült, részben olyan területről, amiről volt már ugyan térkép bő 40 évvel ezelőtt, de a mostani terep azóta keletkezett a külszíni bányaművelés eredményeképpen.
A sprint prológ térképe is teljesen felújításra került, a legfrissebb ISSproM jelkulcs szerint.

A verseny honlapján megtalálható a kiírás, a szálláslehetőségek listája, a régi térképek, a terepfotók és a térképrészletek.
Nevezni már lehet az E-nevezésben.
Az első nevezések már megérkekeztek Írországból.

Mindenkit szeretettel várunk!
Rendezőség