[Tajfutas] IOF Gender Equality Survey

Sandor Talas sandor.talas at gmail.com
2022. Már. 3., Cs, 17:37:25 CET

Kis háttér info:

Tájbringában a lányok (és a szeniorok) harcolták ki maguknak az egyenlőséget győztesidők tekintetében. Akkor én vezettem az IOF tájbringa bizottságot, és alig-alig volt ellenvélemény. Különösen a szenior nők voltak nagyon hangosak, hogy nem fognak utazgatni egy sértően rövid 45 perces “hosszútávú" pályáért ha az elit legalább 110 percet élvezheti a versenyt.

Ez azt jelenti, hogy tájbringában IOF versenyeken a győztes idők F/N 21-től kezdve felfelé mindenkinek azonosak kortól és nemtől függetlenül. Juniorban 20%-al, Ifiknek további 20%-al rövidebbek a pályák, de a győztes idők azonosak fiuknak és lányoknak.

Sün