[Tajfutas] Tájfutó képzési igények felmérése

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Jún. 29., Sze, 00:23:21 CEST

Sziasztok,

Egy 10 nappal ezelőtti cikk a PVSK egyesületi honlapjáról:
https://pvsk.hu/szakosztaly/tajekozodasi-futo-szakosztaly/hirek/a-tajekozodasi-futok-elso-felevi-szerepleset-ertekeltuk/

A cikk vége felé szerepel ez a pár mondat, ami egy változó világot jelez
előre: /és ez nagyon pozitív //összefogva a megye egyesületeivel,
elindítottunk egy közös térképészeti koordinációs összejövetel
sorozatot. Ezen az összmegyei foglalkozásokon mintegy 50 fő vesz részt,
heti egy alkalommal. Megismerve egymás módszereit, segíthetünk is, és
tanulhatunk is egymástól,//dolog./

/Öreg ember, nem vén ember.
/

Én is szívesen megismerkednék mások módszereivel, még tán tanácsokat is
tudok adni. Aki ismer az megtalál, aki nem ismer az meg rám talál.
Kelemen Janó 30/499-0095 , csengő az ajtó mellett:
https://www.google.hu/maps/@46.0960337,18.2644337,3a,62.4y,93.6h,97.85t/data=!3m6!1e1!3m4!1sohyw_9irHbc4boGp7Csmig!2e0!7i16384!8i8192?hl=hu