[Tajfutas] dugóka, SI probléma

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Jún. 17., P, 01:44:19 CEST

Sziasztok,

Milyen jó a levlista közössége. Felvetődik egy probléma és rövid időn
belül megérkezik rá egy jó ötlet/megoldás.

Javaslat: lehetnének a nyári uborkaszezonban Szintvonal előadások
(webináriumok) 1. foglalkozás témája: Config+ bemutatása, gyakorlati
szerepe/használata verseny előtt és közben. Fiataloknak szakmai
gyakorlatként kötelező a részvétel, mint ahogyan a Hungarian TORUS TempO
Trophy 2022 6. fordulóján, június 29.-én. Pécs-Balokány liget. Nincs
kifogás, ott a helyetek. http://torus.yq.cz/

Nekem kezdődik a nyaralási szezon, fotelben ülve.

Szombaton a Jukola küzdelmeit követem. Élő eredmény és GPS útvonalak, a
TV közvetítést kihagyom, mert a 21,- EUR díját elteszem az egy hétre
kezdődő DÁN Sprint VB-re.

https://orienteering.sport/follow-venla-and-jukola-relays-on-iof-live/
és VB részletek majd itt:
https://orienteering.sport/event/world-orienteering-championships-2/welcome/

Mindkettőn lesz pécsi versenyző Baumholczer Máté személyében.

Ezeket követően kitöltök egy kis VBK-t , előveszem a titkos Balaton
szelet készletemet és a jöhet a EYOC Salgótarjánból és a Junior VB
Portugáliából,

Részletek majd itt: https://orienteering.sport/live/

Picit más: Földrajz. Magyarország területe 93000 km2, lakóinka száma
kb. 9,75 millió fő, szomszédos országunkban az agresszor Oroszország
elfoglalta/szétrombolja/kirabolja az ország területének  20%-t. 600.000
km2 20 %-a= 120.000 km2, az országrészből/ország egészéből elmenekültek
/meghaltak/elvittek kb. 11 millió embert. (iszonyatos mértékű exodus)
Magyarország volt, s nincs.

Amúgy meg  a 2022 február 24.-n 1:13-kor íródott levelem második része:
http://lazarus.elte.hu/pipermail/tajfutas/2022-February/032776.html

Mit látok az exodusból? A IFI Eb rendezői gondban vannak, mert a
meghirdetett "B" kategóriás szálláshelyeket "elfoglalták" a menekültek.

Elszomorít a tehetetlenségem.

Slava ........

Janó