[Tajfutas] ROB térképek

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2022. Jún. 7., K, 13:26:55 CEST

Sziasztok!

> Ezek szerint 2018-tól már engedélyezve van a 3000-es méretarány is, és a
> rendezők belátásra van bízva, hogy készítenek-e 3000-eset, és milyen
> korosztályok kapják.

Ez így van, és nem is hiszem, hogy szigorítani kéne rajta, vagyis
előírni a szabályzatban, hogy melyik kategória milyen méretarányú
térképet kapjon. Ugyanis minél több kivágat, ill. egyedi pálya nyomdai
előkészítését kell elvégezni, annál nagyobb az esély valamilyen
komolyabb hibára is. Mint pl. a tavalyi Hungária Kupán, ahol a fehér
erdők helyetti sárga miatt kellett napot törölni.

Visszatérve a hétvégi versenyre, szerintem az volt a jó benne, hogy meg
lehetett finanszírozni belőle a térkép elkészítését. Így már lehet majd
akkor használni, amikor élvezhető is, vagyis december-február között.

Üdv,
Skuló Marci