[Tajfutas] Ez a hétvége különleges!

Viktor Juhász juhaszv78 at gmail.com
2022. Júl. 30., Szo, 21:09:25 CEST

Sziasztok!
Ahogy mindannyiunknak feltűnt, ez a hétvége nagyon különleges az idei
versenynaptárban!
Lóhalálában hazasietve külföldről, gyorsan ránéztem a versenynaptárra, hol
találok tájfutó versenyt a hétvégére, és látom, ez az első hétvége az idei
versenynaptárban, amikor nincs tájékozódásifutó-verseny!
Szerintem ez nagyon jó, hiszen azt jelenti, eléggé el vagyunk kényeztetve
az év többi hétvégéjén versenyzési lehetőséggel! Szerintem több környező
ország erdei futói írigyelnek emiatt minket, becsüljük meg!
(Gondolom, Erdei Tibi most mormolja a fix pontos és Maprun pályákat :) )

Szép hétvégét!