[Tajfutas] Hungi szállás

Péter Gombkötő oldgombi at gmail.com
2022. Júl. 29., P, 21:24:07 CEST

Sziasztok!
Ismételten felkínálom azt a szálláslehetőséget, amit Miksi már felkínált.
Azért én, mert én foglaltam neki is. Most egy kicsit részletesebben, hogy
könnyebb legyen dönteni,
A szállás Kiskőrösön van, onnan naponta kb. 2x6 km-rel többet autózni a
terepekhez, mint a Vadkerti-tótól, viszont nyugodtabban tudsz pihenni,
aludni, nem zavar az éjfélig tartó bulizás.
Az átadó szállás egy földszinti vendégszoba a diákszállóban, saját
fürdőszobával (WC és zuhanytálca), főzési, melegítési lehetőség az emeleti
közös konyhában.
A szobában 3 ágy van, de egy, két és három főre is kiadják. Az ára egy főre
(4 éjszaka) 18.000 Ft, 2 főre 31.600 Ft, a hármat nem tudom,  de kb. ki
lehet kalkulálni. Erre jön még az IFA, de az minden szálláshelyen van.
Akit ez így érdekel, az jelentkezzem nálam, mert én tudom módosítani, ha
nem egy fő veszi igénybe.
Üdv
Oldgombi