[Tajfutas] TempO Simulator üzenet

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Júl. 25., H, 00:28:59 CEST

Július 27.-én Hungarian TORUS TempO Trophy 2022 7. bajnoki forduló és
előtte vár rátok az első, általam összeállított TempO pálya
edzéslehetősége is.

Ez utóbbi a http://temposim.yq.cz/tempo.cgi oldalon a 4. sorban lévő
"Free training courses" menüpontban érhető el. Why? Why? Why? a neve.
Rövid, 3 részes feladvány. Érzékenyítés vele a célom.

Addig is gyakoroljatok. A bajnoki futamon ide fogunk "utazni":
http://rg.mtfsz.hu/rg2/#1313

Közben álljunk meg egy pillanatra:
https://www.tajfutas.hu/hirek/hirkereso/12-altalanos/2227-elhunyt-volgyes-lajos-peter

Gyertyaláng