[Tajfutas] Dunántúl Kupa 2022

Verebélyi Zsolt verebelyizsolt at globonet.hu
2022. Júl. 3., V, 20:02:57 CEST

Kedves Sporttársak!

Sok szeretettel várunk Benneteket az idei Dunántúl Kupára, amelynek
normál *nevezési határideje közel egy hét múlva július 11-én lejár.* A
versenyt egyben a Hosszútávú OB felkészülési versenyének szánjuk,
melyről napról napra más érdekességeket árulunk el.

Az idei versenysorozatban 4 futammal várunk Benneteket, egy erdei
hosszított rövidtávval, két középtávval, és egy hosszútávval. Futamaink
során megismerkedhettek az OB-éval megegyező részletgazdag terepekkel,
ahol minden futam a területnek más-más sajátosságait mutatja be, amit az
OB-n majd egyben élvezhettek. Futhattok nyílt, ligetes részeken,
bányával felhagyott terepen, szabdalt területen, meredek völgyeken
keresztül egy igazán szép szálerdőben.

Hogyan készülhetsz futamonként az OB-ra?

1. futam: „Sobri Kalandpark szurdokaiban”. Itt nem hagyományos sprint
pályákkal találkozol, hanem erdei technikás tereppel, jó sok ponttal
megszórva, fizikailag nehéz kihívással. Ezen a futamon az OB terepének
szurdokos részeihez hasonló terepeket ismerhetsz meg. Itt azért érdemes
elindulni, mert a szurdokok gyors, pontos olvasása októberben akár
percekkel is gyorsíthatja eredményedet.

2. futam: „Bányafutam” A Városlődi terep rengeteg kisebb-nagyobb
felhagyott bányával rendelkezik, amilyenekkel az OB terepén is
találkozhattok majd. A szombat délelőtti középtávú pályák erre
készítenek fel, a további futamokon már nem lesz alkalmad a bányás
területeken edzeni.

3. futam: „Élményfutam árnyas erdőben”. A délutáni középtávú futamon az
OB területéhez megszólalásig hasonló, lankásabb területekkel
ismerkedhetsz meg.

4. futam: „Ismerd meg az OB pályakitűzőinek gondolatait”A normáltávú
futamunkon az októberi Hosszútávú OB terepének mély völgyeihez hasonló
tereprészleteket mutatunk meg nektek. Ezen a futamon szintesebb, útvonal
választásos, hosszabb átmeneteket tartalmazó pályákkal találkozhattok majd.

Csak megsúgjuk, hogy hiába nevezel csak vasárnap, ott nem kapsz a
bányákból, a ligetesekből, és sok ……. másból!

A jövő hét folyamán pedig kaptok térképrészleteket a futamok terepeiből!

A versenykiírást és az előzetes pályaadatokat megtaláljátok ezen a
linken: http://adatbank.mtfsz.hu/esemeny/show/esemeny_id/7746
<http://adatbank.mtfsz.hu/esemeny/show/esemeny_id/7746>

Az alábbi linken pedig a térkép helyesbítése során készült terepi
fotókat találjátok: https://photos.app.goo.gl/qqqPoApCopPKtTXy9
<https://photos.app.goo.gl/qqqPoApCopPKtTXy9>

Nevezni az idei Dunántúl Kupára az entryben tudtok a:
http://nevezes.mtfsz.hu/index.php?page=414&event=6698
<http://nevezes.mtfsz.hu/index.php?page=414&event=6698>címen,vagy
e-mailen a dunantulkupa at gmail.com <mailto:dunantulkupa at gmail.com>címen!

Várunk minden kedves tájfutót egy családias, jó hangulatú nyári
versenyre, technikás pályákkal!

Dunántúl Kupa rendezői