[Tajfutas] Hungarian TORUS TempO Trophy 2022 1. forduló számokban

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Jan. 31., H, 19:03:29 CET

Sziasztok,

Most nem csak a bizonyítványomat akarom megmagyarázni, hanem az első
fordulót is összevetem a tavalyi kezdő eseménnyel. http://torus.yq.cz/

Indulók száma: 2021-834 fő, 2022-703 fő

Hazai versenyzők: 2021-143 fő, 2022-93 fő

Látható a visszaesés vagy megtorpanás. Továbbra is arra biztatok minden
versenyzőt, hogy próbálja ki a játékot és minden edzőt arra kérek, hogy
mutassa meg/vezesse be tanítványait ebbe a játékos versenyformába.
Térképjelek, pontmegnevezések, mi van magasabban, alacsonyabban, mi a
terep mélypontja, legmagasabb pontja, mi takarhat el más objektumokat,
mi lehet látótéren kívül, versenydrukk, koncentrálás, figyelem
összpontosítás stb. ez mind megvan itt egyben. A pályakitűzőt is az
inspirálja újabb feladványok elkészítésére, ha látja, hogy minél többen
megpróbálják megoldani azokat.

Én is döcögősen kezdtem, számtalan kudarc ért, majd sok-sok gyakorlást
követően jöttek a sikerélmények. Egy év munkája. Már az összes Torus
oldalon lévő feladatot megoldottam , nem is egyszer.

Eredményem: 2021-739., 2022-156.

Első pont teljesítésére fordított idő: 2021-20,3 mp + 30 mp büntetés,
mert rossz választ adtam, 2022-3,9 mp, a legjobb magyar kezdés és a
teljes 703 fős mezőnyt nézve a 15-17. idő.

Lásd. mellékletben a 11-s pontot.

A verseny értékelőfelülete legalább annyi információt nyújt elemzéshez,
mint az SI/RouteGadget páros.

Kérem az edzőket, hogy kellő gyakorlást követően és a program
"felhasználói szintű" ismeretének birtokában engedjék ki a pályákra a
tanítványaikat.

Újra ideírom: "Edzők és versenyzők is bátran kereshetnek, ha tanácsra
lenne szükségük. Dolgozzunk együtt az e-Sport sikerérért."

2022.01.26. 14:44 keltezéssel, Kelemen János írta:

> Nem egy "beugró" pálya. http://torus.yq.cz/
Name: Hunagarian_Torus_TempO_Trophy_2022_01_26_KJ_11.jpg
Type: image/jpeg