[Tajfutas] Woc2023

Bárdosi Zoltán zbardosi at freemail.hu
2022. Jan. 25., K, 23:04:30 CET

Sziasztok!

Ismerős térkép, ez az általam Flimserwaldnak ismert terep/térkép.
'82 júliusában ezen a terepen rendezték a Junior Torna egyéni versenyszámát (ez volt a neve, mielőtt 'hivatalosan' junior VB lett).

A hegyoldalban szintben (mesterséges mederben) csörgedező patakról is emlékezetes a terep.

"a VB egyik igen szabdalt területe, amire méltán lehetnek büszkék a szervezők"
Büszkék ugyan lehetnek rá, de azért az nem az ő érdemük, az "csak" adottság! :)
A jó térképre persze már joggal lehetnek büszkék, az valóban az ő érdemük!
Már '82-ben is 10 ezres térkép volt a területről (pedig 1976-os helyesbítés!) és ahogy nézem, a modern térképkészítési módszerek miatt még részletgazdagabbá vált a térkép.

Látom, a falu szélén a lőtér még most is megvan. A rajtba menet akkor nagyon irigyeltem őket, sóvárogva hallgattam a jellegzetes hangokat, miután korábban megcsodáltam már egy kisvárosi fegyverbolt kínálatát. :)

Ha valakit érdekel a "teljes" térkép, beszkennelem és elküldöm. Kb. ennek a területnek a 6-8-szorosa.(Mi sem a teljes térképet kaptuk meg a versenyen, csak kb. a részletesebb kétharmadát, ahol a verseny volt.)