[Tajfutas] TORUS - Swedish Forest Cup II 8. forduló

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Jan. 19., Sze, 15:16:52 CET

Sziasztok,

Erik a 7. feladatot kihagyta, viszont ma 14:17 perckor már teljesítette
a pályát és tiszteletet parancsolóan lenyomott eddig minden magyar
versenyzőt.

http://torus.yq.cz/index.cgi

Jó kis feladatok vannak. Figyelősek, átvágósak. Én is bekajoltam kettő
-odafigyeléssel kivédhető- hibát. Ma is szólhattok Józsikának a szomszédban.

Magyarázom a 7. feladatban elkövetett hibámat.

A mellékletben az 50-s csoport feladatából az 52-s pont. A kép közepén
megrajzoltam egy segédszintvonal és kis mocsár jel módosítást.

"D"-t nyomtam, visszanézésnél azt mondtam, hogy az "A" lehet a jó, erre
"Z" lett a helyes válasz.

Ilyen finom játék ez.

Gyertek, gyakoroljatok a magyar OB-ra. 2021.01.26. Budaörs

Találós kérdés: Ki lehet az a kislány, akit a mellékelt fotón láthattok.
Segítségül: 1989-t  írunk, Svédországban vagyunk a világbajnokságon,
János bácsi nyári ökoházánál.

2022.01.17. 19:52 keltezéssel, Kelemen János írta:

> Sziasztok,
>
> Kálmán Eriket várjuk a rajtba. Jaaaa, hogy még a számítógépét sem
> kapcsolta be. Ok, akkor ma is zárórára érkezik, azaz 23:30-ra.

Name: SFC_II_2022_01_17_52_KJ_javitott.jpg
Type: image/jpeg