[Tajfutas] Országos Diákolimpia- tiltott területek

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2022. Jan. 3., H, 15:10:12 CET

Sziasztok!
Nem gondoltam, hogy ezt külön ki kell emelni, de valóban, ha az ember nem
olvassa el ennek tükrében, talán fel sem tűnik neki.
Úgyhogy itt ragadom meg az alkalmat:
A lenti kiírás sok érdekes link mellett  tartalmaz hasonló tiltást:
http://balaton.mtbo.hu/hu
Köszönettel:
Mets Miklós

Máthé Fanni <mathefanni at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. jan. 3., H,