[Tajfutas] szomorú

Szieberth Péter szieberth at vipmail.hu
2022. Feb. 20., V, 15:33:28 CET

Szomorúan hallom a hírt és belesajgok egy kicsit.
Pár éve küldtem ide a levlistára nagy Düdüvel készített interjút ami
1977 a Nők Lapjában jelent meg. A lapot a mai napig őrzöm.
Én ezeknek a megtörtént történeteken nőttem fel.
Tanítványaimnak mesélem régebbieknek és a mostaniaknak a történeteket,
szerencsés esetben versenyeken is meg tudom mutatni, h kiről szóltak.
Most érzem először, hogy már csak a történet létezhet és nem tudom
megmutatni kihez fűződik.
Egy legenda távozott és űrt hagyott maga mögött.
Sz.Péter